星期日, 5月 22, 2005

屈就

由於friendster的blog實在太少人用,又唔係真係咁好用,加上我又申請唔到hompy,0係呢個咁屈就的情況下,我而家就試下用blogger,希望多d人用呢咁我就可以多d人reply我

之前冇人reply的,我想都係因為fdster個blog要會員先reply到的問題,我個圈入面玩friendster的人又唔多, 我想如果我再post返0係果邊的文章過來,會有人reply嗎 ? 我想都係多舊魚了......

1 Comments:

At 3:02 上午, 6月 01, 2005, Blogger henryporter said...

路過兼看看那邊的文章,也很有趣呀:P~~~~

貼過來吧(省得在這裡那裡跳來跳去)

(其實多舊魚的可能是我Orz)

 

發佈留言

<< Home