星期日, 5月 22, 2005

呢排發生的大事

入左間好公司
返工第一日見到舊同學
識左好多好同事
幫顧老闆做封面
舊同事搵到工
看了大半本張小姐的小說....
識左梁望峰
幫欣宜做封面
睇多左書
被好多書圍住左
第一年有份趕書展
買左靚靚簿和postcard全部半價
波波走左
朋友的舊同事為左博炒對佢的老闆說粗話,革命成功,仲有一個月的賠償,爽爆!
0係新公司畫了第一幅油粉彩畫,回復些微自信
0係尖沙咀遇見劉青雲,同佢影左相
抽到士多啤梨豆腐扭蛋
夜晚撘巴士返屋企又見到toby仲幫佢掛banner
波波變左石頭貓
冷氣機隔層網俾我洗爛左
申請了這個blog, 申請完先發覺都係要會員先可回應.....
覺得自己白痴得可憐

大事止於五月廿二號十八點十七分

5 Comments:

At 9:43 上午, 5月 23, 2005, Blogger Judy said...

喂, 呢度咪幾好囉, o的字大隻好多嘛, 之前的, 令人無咩心機看呢! 不過又是要login才可留言, 咁可能都只得我留言了! 呵呵呵!士多啤梨豆腐扭蛋 <-- 我都抽到了, 好邪!!波波做咩走左呀???? 去o左邊呀???????

 
At 12:37 下午, 5月 23, 2005, Blogger 陳花 said...

Oooo!~~~~Nic nic nic nicky~~~~~~~~i miss u so much nei!!!!
phone contact !! phone contact!! ok ?

p/s: which film did u want to watch ?

 
At 11:15 下午, 5月 23, 2005, Blogger 陳花 said...

嘈,有同事話呢個blogger可以set到人人都可以reply, 不過佢冇教我點set.....
你竟然覺得之前果個會沒心機看,我仲以為會俾人感覺好pro呢,呵呵~~~ 你也叫一眾耆貨人登入這裡,好讓我這個新blog熱鬧一下嘛!!
豆腐扭蛋我仲差一字眉、環保豆腐呀...不過有朋友說佢抽到了隱藏版(聽說是個好似老人家的豆腐)會送俾我呢!!真開心
波波是返了老家, 事緣係有日我要用煙霧滅虫,我帶左佢返大輝屋企,諗住夜晚帶返佢返去,點知大輝阿媽對波波的思念一發不可收拾,想佢留低,咁我冇point唔俾架嘛,佢果度24小時都有人0係屋企,實唔會餓親,雖然佢地唔係好同佢玩,我都知波波過左去之後就唔可能再過d金絲雀的生活了...不過好過跟住我,以前唔返工,就一日5餐;而家返工,佢只可以朝一餐晚一餐,餓死佢了。所以佢以後都係跟返大輝媽了,聽說佢而家跟人食飯,真恐怖.....

 
At 12:02 上午, 5月 24, 2005, Blogger Judy said...

原來波波物歸原主, 都好, 好怕佢走了, 因為老貓走了,唔慌好事! 而家又有人日日倍, 我想波波都會好開心的!!
你之前個blog係就係好似好pro, 不過都好拒人於千里咁!你都知我o地做邊行架啦! 平日睇咁多字, 上網仲要睇咁細頂唔順呢!!
我都會叫o的耆貨人來,不過要login先可以留言, 就唔知佢o地會唔會申請啦!!
我申請了後, 都無用到, 因為hompy多野玩好多嘛!!

 
At 12:14 上午, 5月 24, 2005, Blogger 陳花 said...

嘈....唔好再提hompy有幾好了>____<
唔開心冇得申請>______________<

 

發佈留言

<< Home