星期一, 5月 23, 2005

the Cardigans

Cardigans就出碟了!!!!(http://cardigans.com/)
上一次已是03年的事了!!好緊張!!>__<

2 Comments:

At 7:36 下午, 5月 25, 2005, Blogger Unknown said...

十分期待呢,比< Long Gone Before Day Light > 更好就勁啦...
似乎他們已warm up 好了,如果以後一年一碟就開心死囉~

但期待還期待,可能抱平常心到時驚喜更大.
好似Gorillaz 新碟 Demon Days,之前睇interview 佢地話新碟會比以前dark,都已經有心理準備...點知真係dark到咁!
冇錯,驚喜係有.但係我可以同未買碟的人講,唔好用佢地第一首plug 歌 Feel Good Inc. 去做標準?睇 Demon Days. 呢首歌只係 Gorillaz 回饋fans 之作而唔係新碟方向指標. Demon Days 有o既係大量實驗性作品.不過,依然值得買o既~
一隻album,有咁多唔同style,有design咁好o既cd cover, booklet, illustration,special edition 仲有dvd(內有Feel Good Inc. MV, Making-of, Bonus Track, 憑碟上website download wallpapers & screensavers), pre-order special edition 仲有tee仲比正價平$10, 我係覺得值得買o既!

 
At 2:08 上午, 5月 28, 2005, Blogger 陳花 said...

如果以後一年一碟,我可能不會咁開心了, 那跟香港的廢artists有咩分別?昨天有朋友告訴我世界的創意工業排行榜上,香港排尾二!我著實覺得很悲哀呢,如果說"香港的創意排尾二",那不如說大部分香港人的生活品味差!那麼就容易理解和原諒這個排尾二的事實了!

講返d碟, 你都算望穿秋水守得雲開吧!我想Gorillaz都有排休息;說回cardigans,我想佢地再走埋一齊真係有鋪癮的,上次出完碟,其實都冇乜點休息過,又要宣傳、又歐洲巡迴演出,我想佢出返歐洲tour的DVD呢,有些網頁只有mp3....你估我好得閒續首download咩...
我想話除左Nina之外,其他成員都正左好多, 尤其是bengt!!!!!點解可以有型得咁交關???????!!!!!!!!!!
我唔希望cardigans來緊的新album會是很多野送,或是有很多gimmick野,畢竟佢地已是一隊10年的band了,我想其實上隻碟的style也正常不過,只是已不像以前咁歷久常新了。
如果要我回到一個聽歌歷史的時段,我會選擇我Form 5用卡式機聽the cardigans的Life那年,那是十分要命的一年!!!

 

發佈留言

<< Home