星期四, 6月 02, 2005

版權的歸還



今日有朋友來電告訴我,若想拎返參加比賽的畫和版權,要寫封信去那個主辦機構解釋點解要拎返。我想話點解我拎返自己d野都要解釋 ? 點解佢唔寫信向我解釋下點解佢搞比賽就要沒收我的作品??!!XX
再講係佢只係一間十分無聊的中心,我想佢絕對不會好好善待我的作罷!何況佢現在不發還給我(或是要奪去我的版權),都係會隨處亂放! 不是嗎?
佢會真正思量過這是創作人花了的多少心血嗎? 或是真正了解創作人背後的意義嗎?
同埋唔該如果以後搞d咁0既比賽,換個更有說服力的評判囉!

沒任何一個人能夠有權奪去任何人的任何東西!!

9 Comments:

At 2:47 上午, 6月 03, 2005, Anonymous 匿名 said...

喂, 我覺得你應該寫信去?返囉!! 點都應該比返你呢!!! 你要爭取呀!! 唔好比O的咁好O既畫流落異鄉!!!

 
At 3:02 上午, 6月 04, 2005, Anonymous 匿名 said...

i asked you not to join before ga la.
never believe those little company !
cheer up

 
At 3:21 上午, 6月 04, 2005, Blogger 陳花 said...

嘈,我希望自己可以取回作品呢!
不過我唔識寫果封信,我想我都是會寫去鬧佢地....
你可以幫我一把嗎?

 
At 3:21 上午, 6月 04, 2005, Blogger 陳花 said...

知錯了oy....U_____U

 
At 12:28 上午, 6月 05, 2005, Anonymous 匿名 said...

其實要寫O的咩架, 等我返公司, 一人一句應該可以幫到你的!! 星期一打比你傾傾點寫啦! 我而家在公司超悶, 無野做! 我都是和大家傾計和玩度日的!!!!

 
At 12:20 上午, 6月 06, 2005, Blogger 陳花 said...

佢話主要是寫寫要拎返張畫的原因喎...佢都霎的!!!

 
At 1:41 上午, 6月 06, 2005, Anonymous 匿名 said...

write a letter to scold them.
scare them ! tell them about to get back your own drawing is your right.

 
At 2:16 上午, 6月 12, 2005, Anonymous 匿名 said...

sorry, 呢幾日走來走去, 搬來搬去, 執來執去, ?來?去,始終未寫你信封, 不過想問問你一些東西, 要問咩人?, 個比賽係幾時, 間中心咩名, 你的理由, 好多都要傾傾, 返工時會好o的起碼可以有張?坐定定想想!!! 我作好會給馬經理看, 一定唔會錯的!

 
At 12:34 上午, 6月 13, 2005, Blogger 陳花 said...

關於詳情已email了你,那勞煩你了∼ 嘈

 

發佈留言

<< Home