星期日, 6月 19, 2005

可笑的星期六

今日睡左個晏覺, 一睡就睡到夜晚了, 起來的時候已好似忘了昨天發生的事, 本來昨天想在這裡講述昨天發生的笑話, 而家我都沒這個心情了,只是覺得成件事都很可笑,真的很鄙視那些大公司入面的小人!一面裝著好人的樣子、好人的語調,卻在暗地裡做些賤格又小家的事情。在這裡想輯錄一些很正的小人說話和行為:
1. 自圓其說
「既然公司有咁0既決定,你又打算這樣,那可能真算是個Bingo。」
2. 扮好人、唔想賠錢
明明想即時解僱我(其實佢地要14日通知我或賠14日俾我),當知道我想resign時就即刻唔想賠錢,就同我講: 「啦,不如俾你早d走,俾你今日走,咁唔洗14日綁住左你,你又冇得去見工,其實我都要幫你fight的。」嘩真係多謝晒你囉! 我話:「你要我今日走,即你當即時解僱我啦!你要俾返14日錢我架喎!」人事部:「er..如果當炒你(用英文講)就係」咁我梗係要錢啦! 幾開心!自己想走仲有錢賠返!
3. 亂來
明明員工手冊寫住940先當遲到,但佢竟用螢光筆圈低晒我d九點三十幾分的時間出來話我遲到。
4. 變態
隨時準備特大膠袋送俾要走的同事
5. 釣虎離山
先叫人事部打電話叫我去傾野,再叫其他同事入房開會,會議最後先向同事宣佈自己要即時解僱我,人事部確認我正式離開公司後打電話入房:「佢已走左。」先放返d同事出去,連俾我向同事拜別的機會都沒有。
6. 賤格制度、呃秤!
公司未過試用期的同事,除左星期日之外,紅日係冇錢的,即是說一個月有30日,若有一天紅假,你就算返足(即就算紅日都返工),最後都只得29天的薪金。所以,我那14天的賠償,只有13天的金額。
7. 嚇鬼
「啦你陣間返埋位,就只係執拾你d私人物品,係『私人物品』,唔好搞個電腦desktopd野,(即刻補充)我地係保障你,『保障』你架0者! 我地會搞架啦,試過有人delet晒所有野,我地發晒律師信,(又即刻補充)當然我地信得過你啦(笑),ok?」
其實仲有很多都很可笑,不過唔寫低了,不值得,這裡寫的都是想俾d舊同事睇下,一起取笑吧!如果可以請為我廣傳!

在這裡要多謝一直關心我的人,我沒有不開心,我只是有點點婉惜沒有向你們道別和道謝...
多謝老細,不是你的鬼_眼,如果唔係我不能認識這些好同事;多謝人事部,你的戲很正又很假,很喜歡看你做戲!
真心多謝各同事:(英文字母排序)
Agnes and Connie:我是最喜歡跟你們傾偈的了!真的愛死了你們!XD
Candy: 總覺得你有點與別不同的氣質呢! 我很喜歡跟你談話!聽說你已睇完<福伯>要告訴我感受啊!
Maisy: 你可以說話少聲一點嗎? 係人都知道你做緊野了?
Miranda: 你比任何人都細心和有耐性,我不知道在合作過程,你為我做多了多少,不過我覺得幫你做野是很值得和沒有壓力的,也算是合作得很愉快啊! :) 我也很愛你呢!
Nicky林力奇:唔知點解走果下會擔心你會唔開心,不過都是我多餘吧! 多謝你陪了我一個月出街吃飯,還有帶給我、Connie和Agnes無窮的歡樂! XDDD若果早五年認識你或者我會追求你,你真的太可愛了XDDDDDDD
Phyllis: 你還是我的偶像啦! 雖然較少跟你說話,可是我仍覺得你是十分可愛~~希望自己會睇得晒你本書,我也會努力做自己的東西,希望可以真正推出市場就好了!
就此謝過了~U___U

4 Comments:

At 10:06 下午, 6月 20, 2005, Anonymous 匿名 said...

Karen,答應你來看,來了。
對於工作經驗比我豐富的你,應該不止一次遇上一些工作上的不愉快,不過對於要面對一些別人的假仁假義,我倒也是試過。
我覺得你是個要活得順心的人,這種如此違背己意的工作,放棄也不算得可惜。
在這裡,我衷心祝福你跟著的一切都會順利,你一定要加油!
還有,真的很多謝你。因為你,我才會有這個做freelance的機會。將來有何需要,我一定會幫你的!
加油呀!祝那些小人早些遇上他們背後的小人!

 
At 10:25 下午, 6月 20, 2005, Blogger 陳花 said...

啊~:'-( 小牛妹....我真是太感動了!!!!
真的很愛你啊!~~~

 
At 12:01 上午, 6月 22, 2005, Anonymous 匿名 said...

云, 找到自己的方向, 向前走吧! 你一定會遇上適合你的!!!! 努力!!!

 
At 12:10 下午, 6月 23, 2005, Anonymous 匿名 said...

karen,遇著這種人,一笑置之,見得越多呢種人,你就會覺得世界幾咁大,真係咩人都有,有幸俾你見識係好事,HAHA,好似我地賤公司的人,呈現出黎的係一個好大的笑話,無佢地我地何來咁多的笑料呢?

 

發佈留言

<< Home