星期一, 8月 22, 2005

我的五個怪癖

嘩嘩嘩!!!!
我想今天起大家在網上求其搜尋一下「怪癖」、「Blog Tag」等字眼都會找到一堆網上日記出來,起碼我和一些朋友已經被捲入了這沒完沒了的漩渦了!(寫下你的五個怪癖後點多五個人寫,仲要post埋出處,最後post埋你叫果五個人的link出來,玩完!)
睇實啦!蝦米!我很用心的想出來的啊!絕對是真事!

人:
1) 鍾意留意人地個中文名,睇下有咩意思;同埋專睇佢有冇「玉」字部(即係王字邊)的字,如果有就會覺得係同一類人;仲有睇下有個「家」字的人,睇下佢係用「家」字定係「嘉」字定係「加」字定係咩,用邊個字多數都係代表該種人咁囉!

食:
2) 食野會挑晒D青椒、辣椒、洋蔥、蔥、芽菜、?黃出來唔食

玩:
3) 有時見到D好污糟的罅隙,例如直梳的梳齒,都會忍唔住撩D污糟野出來。不過唔係想清潔的,只是有鋪癮想玩下咁

自殘身體:
4) 眼痕會自拔眼睫毛,自拔到唔痕為止。試過最多一次自拔十條,拔完會好舒服。
5) 搣手皮,見到死皮就搣,多數搣到見血先停,雖然覺得有D痛,但係覺得好舒服。


被捲入沒完沒了漩渦來源:
蝦米

將要捲入沒完沒了漩渦的五位幸運兒:
偶像Phyllis
陳佩華
BEN
Henry
小Candy


玩完!
蝦米,唔擔保我點的五個人會繼續玩落去呢!
不過,如果大家都真的會玩落去,咁咪知道全世界人D怪癖囉?好恐怖呀>____<

13 Comments:

At 12:39 下午, 8月 22, 2005, Anonymous 匿名 said...

你個自拔眼睫毛,真係好……語欲無言啦!

 
At 12:46 下午, 8月 22, 2005, Blogger 陳花 said...

我都說我很用心想出來呀!
好難先俾我想起,因為有人話過的恐佈XD

 
At 9:54 下午, 8月 22, 2005, Anonymous 匿名 said...

云好肉酸呀!
不過清潔梳呢, 我都有呢鋪癮的, 呵呵呵!

 
At 1:54 上午, 8月 23, 2005, Blogger benxchan said...

不覺得是幸運兒...law...

 
At 11:26 下午, 8月 23, 2005, Blogger benxchan said...

不過
響你玩此遊戲時,你記得我呢個朋友都算唔話得。
就講一個怪癖,我亦有食飯挑去不明肉類、另飲湯永遠淨返底層(無論有料定係粉狀物),啊媽經常話「果度先係精華黎ga...」。

 
At 12:34 上午, 8月 24, 2005, Anonymous 匿名 said...

每次我同妹妹提起你...
佢都會記得你... 拔眼睫毛...=_="
不過我覺得你拔眼睫毛唔係怪癖...係表演...

 
At 1:20 上午, 8月 24, 2005, Blogger 陳花 said...

嘈:
有時都覺得撩果D野肉酸,唔知點解開始左就停唔到要撩晒為止。所以而家我都唔去開始,因為真係頂唔順呢個「癖」,要清潔時我會用舊牙刷代替!哈!

ben:
咁你即係玩唔玩0者?好緊張啊!你唔係打算0係呢度講一個咁大把「癖」我就會放過你嘛!BEN!你一係唔好玩,要玩就要講晒五個再send俾五個人呀!哈哈死未!
飲湯我都會咁架喎!不過呢個「癖」都唔係好怪,所以我冇數出來。
快D0係你個ooomyblog度發表呀!XD

陳佩華:
我會試下將佢變成一個表演囉...!!!!
咁我就會將的一D表演變返做怪癖,例如「反眼之後再旋轉眼球」

 
At 1:33 上午, 8月 24, 2005, Anonymous 匿名 said...

云, 你仲要表演, 呵呵呵呵!

其實我有時,唔止梳的,就是一開始清潔甚麼東西, 都會清潔到好清潔為止, 連超超超超超身酸的地方, 一開始,都是停唔到的!!呵呵呵, 我重以為自己好正常,原來,都有o的癖癖地囉! 呵呵呵!

而家都好怕開始, 因為一「發癲」好難收拾的!

 
At 12:23 下午, 8月 24, 2005, Blogger 陳花 said...

嘈,我話自己果樣野係「癖」因為大前題我唔係想清潔囉,只係覺得好玩,咁先最最最最最肉酸!

你覺得果D「癖」係「正常」都好正常,所以話我覺得呢個遊戲叫人講自己的怪癖嘛....真的沒可能呢!有邊個會覺得自己做果D0野怪架?我都是非常用心去諗先夾硬數到五個怪癖出來。

 
At 11:09 下午, 8月 24, 2005, Anonymous 匿名 said...

我都覺得果D唔係怪癖... 只不過係平時比較特別的習慣... 你話將的一D表演變返做怪癖都真係幾得!! 好野!! {鼓掌}

 
At 12:20 上午, 8月 25, 2005, Anonymous 匿名 said...

我個名叫[楚渝]﹐你會睇到D咩

 
At 12:36 上午, 8月 25, 2005, Blogger 陳花 said...

jetaime,
你就是lulu la!哈!
楚渝楚渝...這個名好靚啊!好似好有詩意又好「女仔」咁喎!而且改名的人應該喜歡文學啊!唔知你真人係咪咁呢?
我真係幾鍾意睇人D中文名的,雖然自己唔係文學人。

 
At 11:53 下午, 8月 25, 2005, Anonymous 匿名 said...

我一D都唔詩意﹐又唔鐘意文學﹐我對自己個名真係無咩特別感覺﹐細個時就個個叫我個英文名﹐到大個就幾鐘意人地叫我個中文名

 

發佈留言

<< Home