星期三, 9月 28, 2005

五樣見到會開心0既0野

Blog tag第三0野: 五樣見到會開心0既0野 from

1) 晴朗天空加陽光加結聚得很實的白雲:
尤其是打完風個天色同D雲仲靚,晴朗的日子就不用說了。

2) 下雨天:
可能今年天氣太焗,一落雨就覺得好開心

3) 滿天星星、銀白月亮和被月亮照到變左銀色的海(光到照進房間足以睡不著覺的那種):
訓落床都會起半身望一陣先訓,仲要調教一個訓的位置是看正月光的。如果0係街見到,就搵個好位睇清楚月亮,多數都會去海濱公園睇,可以照到個地下都光埋的!
而且在海濱公園行出河堤處,前面可以見到銀色海,後面就可以見到金色海,因為後面是住宅,很多黃燈。金銀海任君選擇,所以超勁靚的呢!

4) 花草樹木:
每次見到覺得靚時都會停低欣賞好耐

5) 貓:
任何地方見到的、樣衰如波斯的我都會好開心,而且會觀察每隻貓的性格

(對不起!多了一樣!)
6) 人(這些人見到時等別開心的):
-陳浩峰(!!!)
-塊魂王子塊面(只係那張正方形臉!貼0係邊度都人成為王子!XD)


-大輝和大輝爸(大輝爸是首級令我發笑的人物,因為他實在太似松本大洋《花男》入面的爸爸了!經常大叫和食完飯就會對大輝媽說:去惠康∼)
-黎達榮和江記的真多兵團(前者本身已是搞笑人物;後者是不做什麼已經很搞笑了!)
-吳雪瑩媽咪(鍾意同佢傾偈,是搞笑媽咪一名,雖然好耐先會見一次,有時覺得如果佢係我媽就好。)

就是這樣了。
你又有哪五樣0野令你開心呢?
Mr.rice, Al, lulu

5 Comments:

At 12:31 上午, 10月 01, 2005, Blogger rice said...

E?
原來比人點左名bor....

0個個咩"王子面"貼紙好得意wor
講解一下~

 
At 1:20 下午, 10月 01, 2005, Anonymous 匿名 said...

嘩嘩嘩!我有份呀!

 
At 1:21 下午, 10月 01, 2005, Anonymous 匿名 said...

講你咩唔知醜!人地讚緊我咋!

 
At 6:04 下午, 10月 02, 2005, Anonymous 匿名 said...

抱歉, 請看看我的日記.

 
At 1:50 下午, 10月 04, 2005, Blogger 陳花 said...

rice, 我已加了塊魂的link啦!
塊魂是隻PS2 game 啦!好好玩D野好靚架!
你去個link睇下啦∼:D

mr. red and mr. yellow,
我都係鍾意mr. green, 唔出聲好可愛∼:-* 錫錫綠色
幾時email你們的簽名玉照俾我?

 

發佈留言

<< Home