星期六, 9月 17, 2005

人神共憤!

嘩!唔該啦!大陸人!
仲要有架車仔塞住條行!唔係以為自己好型嘛....?!
真的忍不住要讓大家看看這人神共憤的圖片!

5 Comments:

At 11:24 下午, 9月 18, 2005, Anonymous 匿名 said...

好想知, 個大叔有無穿襪呢, 好似有, 又好似無咁, 好迷囉!

 
At 12:57 上午, 9月 19, 2005, Blogger 陳花 said...

應該是穿了絲襪 (~__~" ) 喎!如果唔係點會無啦啦隻腳灰左咁肉酸?

 
At 10:15 下午, 9月 19, 2005, Anonymous 匿名 said...

睇佢個得戚樣,好似仲以為自己咁樣恤衫西短褲肉腳一對加黃灰超殘短襪,然後咁樣翹埋對手擺起對二郎腿側頭望住窗外風景腳掌踩住對面張人坐既凳,好鬼sexy。知唔知個醜字點寫?

 
At 9:05 上午, 9月 20, 2005, Anonymous 匿名 said...

你架車唔full都好d,上次我坐車入屯門,一班有親戚關係o既阿叔阿嬸用一袋袋「衣紙」霸住晒d位,但架車full晒o架o咼,我同老公都要企,我o地望住袋o野隔離個阿叔,佢竟然用一種「你唔見我好多o野咩!」o既眼神睥返我o地,搞到我幾嬲呀!

 
At 2:34 下午, 9月 22, 2005, Blogger Mira said...

你有種,竟然敢影低佢,上次坐熱狗巴士,撞到個內地阿叔,又係除鞋擺展覽咁款,對襪仲要係腳趾部位著到透晒明,仲要坐正上層司機位,開到車頭個窗大一大,齋睇都感覺到臭氣薰天。

 

發佈留言

<< Home