星期六, 10月 08, 2005

畫呀畫!


無鬼聊聊畫幅畫就係我呢D人啦!click張圖就可以睇一次我成幅野點樣由冇變有,好好玩呢!你都來玩玩吧!
那是一個俄文的website, 如果大家驚畫完唔識save, 可以自己先print screen capture一次先啦∼哈!入到我果幅畫的flash之後,右邊有支紅色的鉛筆仔的掣,click下就可以自己畫一張新的了!
仲可以觀摩外國的癲人畫的畫呢!
(注:好多時夜晚睇呢個網頁都load唔到D畫,如果看不到,大家可以試試留在日頭看:D)

p/s: 係喎!畫完記得俾返你地畫的畫條link俾我呀,我也想看看你們畫的東西呢!

範例:朋友的夏奴潔儀

2 Comments:

At 2:01 上午, 10月 10, 2005, Anonymous 匿名 said...

云, 我畫了畫, post在hompy內, 但畫得不好, 真的要搵日向你好好請教呢! 越來越想自己畫得出自己想畫的東西, 填補自己的童年遺憾!

 
At 11:24 上午, 10月 11, 2005, Blogger 陳花 said...

嘈,你有什麼童年遺憾?

畫得出自己想畫的東西都未必是好事吧,有時好玩的地方就在未知道的線裡,畫畫你就知了。

 

發佈留言

<< Home