星期二, 10月 25, 2005

在課室被踐踏

尋日2nd in 課室,超爆嬲!我要講晒成件事出來,俾業界同行知道課室老細的超自大賤格刻薄無禮小家人渣口臭扮晒野!

事 源是我窮得要 命,死死地上網找工作,忽然看到課室(恕我小器,我實在不想連結幫佢賣廣告!總之就係課室classroom啦!)請外判,即刻apply,apply之 前其實已經從舊同事噢肥利亞口中得知,說課室對我上手老細屎滾有偏見,在她見工時被奚落和單打了一番;另一舊同事小琪也提醒我要小心,她是在廣告看到課室 請自己在屎公司做的同一post,寄信應徵,最後連見都沒有見的一員。我當時的表現瀟灑十分,心想自己只當個外判,應該不會太執著我的背景,而且堅決說不 會做長工,因為已看穿如果老細明知自己是什麼背景,還請我做長工,日子必不好受。
  
上星二見了工(1st in),就在見工的前兩天給我發現佢有長工的offer,因為上段末的原因,所以想"咋"看不到,但因為太窮又貪心,不甘心那些工落到些無謂人的手上,雖 然沒有寄信apply,但都成日諗住。到見工果日,因為知道“偏見”一事,所以並沒有把屎公司做的東西第一時間拎出來present,可是那個像是編輯的 物體看到了作品就是超有興趣,又猛drop notes;唔知點樣,我地提到佢公司有長工offer,之後佢就叫我:
「如果唔介意不如做埋個test」(重點1),又話:
「如果touch-wood長工果邊唔得,我地都會安排返freelance俾你」

啦!明顯佢係想我做長工的!明顯佢地係等人用的!(重點2)
我果時都未決定係唔係想做長工的,只是覺得就算是長工offer都ok。

做 左個死人test,我幫佢地排左一版野,喂大佬!排左出來,真係覺得如果唔請我,係佢地的損失!因為好滿意。而且我見到接應我的設計同事,看到作品後有半 個驚嘆表情囉。之後個編輯又彩影左我帶來的作品,其實我有D唔開心,覺得佢地好狼,咩都搶晒去,又要我幫佢地做野,成間公司古古怪怪。當晚我覺得佢地都唔 會再搵我了。於是死了一半心。

過左兩日,就有人打來話:
「陳小姐你星期二見了個外判插圖員,而家想約你下星期一 2nd in 個graphic designer長工
各位,大家可以見到成句野係有問題的!
係佢地叫我去2nd in 長工的。(重點3)

好啦!尋日就係「下星期一」,2nd in 是要去見Art Director(下稱AD)。
我 今日已經早成廿分鐘去到,到約定時間之後仲要等左半個鐘先見到AD,入佢房傾,佢已經口窒窒,我感覺都不是太好,睇下我做過的書,傾下我用幾多時間完成, 仲話埋俾我知如果是做長工,工作範圍是什麼,主要做邊本書,佢話我大半時間會做magazine 喎!之後又叫我要認真考慮做長工會出現的問題,問我係咪真係想加入。喂!大佬!唔係你叫我來2nd in 長工架咩(重點1+2+3)????又話公司真係需要一個隱定的長工,咁即係想我做咩架呢?唔清楚囉!我咪答佢,可唔可以在probation試,0岩咪 繼續,唔0岩先轉返做freelancer,佢話OK。
講到人工,
我 上星期二填form果時,鬼"黯"眼填了9K,我多數寄resume 都寫10K的,以防別人還價,就是因為這次,我一開始心裡就想著要見外判工,所以寫少了。教我講大話,話自己剛搬入屯門,沒預到車資,話只要誠懇D,叫 多1K都唔會係問題。最後我冇講大話,我心想其實9K都acceptable的,如果fight不到就算(即只做freelancer算數)。點知果個 AD連9K都還我價:
「如果8或8K半O唔OK?」
咁梗係唔OK啦!咪玩!咁我就學嘈說的「誠懇D」咁講出因為一心想做外判,沒計車資的理由(呢句同時透 露了,我是被動叫來2nd in 長工的:(重點4)),所以寫少了。佢個樣好似勉強接受了。之後就話要我一起見一見老細。
我心知不妙了!
那個AD要我自己向老細解釋/說明下人工的問題,和講下以前公司是做什麼。仆街!

一入到那個老細陳生的房,佢已經眼尾沒看我一眼,我叫佢一下,佢都不看我,我同那個AD就行埋去佢張台前,才叫我們坐(都是沒看我一眼!正一狗!)。都算!
之後就開始猛掀佢D下屬釘俾佢果疊野--我的作品和履歷,然後開始踐踏我。
講到人工時,我又再誠懇地講出上段「外判」的理由和屯門車費好貴,佢就話:

「出 面好多人都住屯門呀!你咁講,佢地咪好唔掂?即係你話唔寫萬一蚊都算偷笑囉?(我沒這樣說過!)出面坐0係度果Ddesigner都低過晒呢個價(唔信出 版社Ddesigner咁少錢囉!), 如果請你用呢個價,第時有咩比較就唔好。好老實講,你又做左兩年freelancer,都辛苦過啦!邊個唔想隱定D 係咪?不過我見你的野,我覺得都未合符水準咋喎(尖酸刻薄故意挑剔語氣)!如果真係要加入我地團隊,你仲有好多地方學習同空間去進步,即培訓啦0下嘛!0 下(望一望我同那AD)?你又點俾到信心我地呢?0下嘛?好老實講,你就是來見freelancer啦!呀∼無啦啦同我D同事傾開偈呀嘛?(望0下我)話 想做長工?(我馬上澄清是那同事叫我做test=(重點1+2+3)係囉!佢地又多0野做,等人用就話覺得你會幫到手,不過我覺得你D野...(皺眉望 住我D野)麻麻都唔夠水準(尖酸刻薄故意挑剔語氣),唔係8K9K的問題(同屎滾講野一欖樣!)!如果你話人工唔寫萬一蚊都算偷笑囉(我都話沒這樣說 過!)、又唔係我話要做長工囉、係你地迫我來見的啊(事實是唔係我話要做呀,不過我又ok可以做0者),咁又另一個講法。睇下你0既決心啦(唔在乎語 氣)!(望住AD)又係咪應該先做左freelancer先,合作得好先再睇下點呢0下?」

中間減左D無聊問題,例如:你以前老細本來做咩?
又想單打我舊公司拎左佢D樣書去「抄」考,但我根本唔道咩事,於是單打失敗。
故事仲未完,佢係咁踐踏我,又當的乞兒來討佢飯食咁,我梗係嬲爆!
出左佢房,又要同AD傾,我咪即刻鬧AD:
「喂你地唔係傾好先叫我來架咩?我接受如果一開始你地覺得我D野唔得,你話我唔得囉,而家你叫晒我來2nd in 之後先話我唔合標準,我覺得你地浪費緊我D時間囉!」

個AD唔好意思樣,仲要問我傾freelanerD野,我話:
「真係做呀?你地傾好未架?我想問個問題,唔好介意,你老細咁唔鍾意我,我咁唔合標準,你仲叫我做野?會唔會唔係好恰當呀?」

AD:「er.....係咁0既,佢係睇果D野(錢)囉,因為長工講緊係一兩年的野,同埋有時十三/十四個月糧的野,長線D,就唔係一兩個月的野囉,就同你的設計係冇關(笑)」

我:「唔係喎(強硬)!你老細唔係咁講喎!你老細意思係同你講的相反喎!」

AD不好意思樣:「er...佢合作得耐係咁樣,如果你仲會幫手做插圖,都請不要介意佢剛才說的話囉...下...」

那刻我想我真是太窮,如果有天我要面臨真的餓死,我也可以有少少野做,有少少錢,所以求求其其同佢傾了些細節。
事 實上佢而家開給我的續版計畫的價錢仲少過屎滾俾我,佢話夾得耐、改得少時會慢慢加,好可疑囉!唔知佢點定義!仲有一樣野我覺得最唔得的是,佢不會先附上期 少少錢,做晒成個先找埋條數的,我覺得好冇保障囉!佢話如果真係有野要我畫,會是十一月第二個星期會找我,不過我而家已經不想做,我想佢打來我會拒絕

老細個個都孤寒,但孤寒得佢呢D咁自大咁黑人憎咁口臭咁賤格咁人渣咁扮晒野的呢,我想這個世上仲有冇可以再衰架呢?我想見下囉,認真!

14 Comments:

At 3:23 上午, 10月 25, 2005, Blogger tamshui:\ said...

古怪客人、老細多的是,
激氣還激氣,不要激壞身子,
不值!

 
At 3:43 上午, 10月 25, 2005, Blogger 陳花 said...

容許我叫你一聲:親愛的淡水!!
其實走左幾個鍾之後已經冇乜事了,我只想大家認住呢間野。你都認住吧!世界好細架咋......

 
At 9:30 上午, 10月 25, 2005, Anonymous 匿名 said...

云, 請不要為這個不懂尊重別人的人勞氣, 跟本好明顯是員工需要你, 但個老闆好白黐, 如果他朝有一日, 我窮到要死, 我都唔會入呢間臭公司做!
都黐筋的! 好心佢看看自己的補充, 我o地以前邊度有抄佢, 上次噢3去見工, 已經說我們抄佢, 好心啦, 打開佢的屎眼, 看看我o地出的和佢出的, 邊度有一樣? 咁大聲, 告屎公司囉, 正低B! 我寫稿時, 從來都無用佢o的書參考, 因為根本不值得參考, 唔該佢收皮!
我都想去見工, 想去罵爆佢, 既然佢可以叫人去見工, 奚落人, 我都可以去見工, 罵臭佢, 佢見我是屎滾公司的舊職員, 一定叫我去in啦!佢都唔知同屎滾有瓜葛, 常常都要問屎滾近況, 唔該佢咁關心, 就自己打去問啦! 但講真, 除了呢個課室老闆, 當屎公司是假想敵外, 無一間出版社, 放屎公司在眼內, 想不到, 屎公司對課室來說有如洪水猛獸, 屎滾知道, 一定又大大聲認叻!
云, 雖然脫貧要緊, 但尊嚴呀! 點都唔可以掉了尊嚴! 你的決定, 我會支持的, 快點再找工作, 你今次見工, 明顯地你是得的, 只是個老闆無聊低B白黐不知所謂而已! 你要努力, 加油呀!!! 支持你!!!

 
At 1:25 下午, 10月 25, 2005, Anonymous 匿名 said...

救命........怎麼會有這種人?
世上的怪人還真是永遠都發現不完.
karen, 我相信你的心情可以收拾得很快, 因為有些事cheap得不值得影響你的情緒. 你是去見工, 不是去乞工, 骨氣和尊嚴是窮人比富人richer的其中兩個items, 不要失去.
這次是你沒有輸, 沒有被疾, 只是不小心被一堆豬餿的臭氣嗆到了, 別管他! 找其他是人做的工吧!

by 窮人之友candies

 
At 2:07 下午, 10月 25, 2005, Blogger Kongkee said...

有so就受0下氣都扺0者,無so就算喇!

 
At 5:00 下午, 10月 25, 2005, Blogger 愚人 said...

咁離譜的人係要鬧爆佢。
唔識知人善用係抵死架!
劉備當年點解咁掂,
唔係佢本身超卓智慧,
而係識得用人,才穩定江山,
不致兵敗如山倒!

咁o?「人才」,唔跟都擺,
盞整污糟個腦。
跟得多咁o既都易變傻佬/婆!

 
At 5:28 下午, 10月 25, 2005, Blogger rice said...

唔好唔開心啦.啦.啦.啦.啦~~
你篇唔開心好長......>_<
唔好惱啦,快0的笑番啦~~~
呢0的無謂人,唔好鬼理佢啦.啦.啦~

 
At 1:36 上午, 10月 26, 2005, Blogger 梁偉洛 said...

咁多出版社,
做少佢一間啦karen!
不要氣餒!

 
At 2:47 上午, 10月 26, 2005, Blogger 陳花 said...

嘈!完全是這樣呢!!唔尊重別人!!!我都想你幫我去鬧爆佢!我覺得佢同個AD在扯貓尾,成間野都古古怪怪!我都唔會睇佢D書做參考,超肉酸!
仲有呀嘈,原來佢地自己都有買我地的暑作樣書做參考呀!是AD 拎出來俾我睇,話覺得幾靚幾值得參考!又再一次証明我地是好ok 了!

小candy,
我想我暫時已見過了極品級老細了,所以對於X果d, 我覺得已經好少事。
我的心情的確很快就好返了,離開見工地點觀塘之後已經冇野啦!cheap人真係到處都係!
致於你們說到尊嚴呢....我想我要重新思考這個問題,我呢一刻暫時可以為左錢做D唔太想做的野,但會考慮成本效益囉。

江記,我完全是這樣想呢!冇so寧願做少D!

俞!
謝謝你來聲討!!好廢解佢公司D同事點入到去又點生存囉,可憐!

飯先生:
我冇唔開心啦!哈哈,你好可愛!
你都要認住呢間野呀!

洛:
所以我打算自薦其他的了。
我沒有氣餒呢!謝謝你來打氣啊!

P/S: 可以的話請為我forward俾你身邊的人,畫畫排版文字的都要注意啊!

 
At 9:17 下午, 10月 26, 2005, Anonymous 匿名 said...

大開眼界◎.◎
re:間野響邊處,快講!

 
At 9:30 下午, 10月 26, 2005, Blogger 陳花 said...

林力奇:
0係觀塘成業街呀,工廠區果邊呀!0係邊唔重要,最重要係個名,你認住就好啦(請自行在Google search打"課室" ,第一個result就是了!)!幫我forward俾你D設計/畫畫(叫阿當都唔好接呀!)/寫字/教書朋友啦!唔好做/買佢D書呀!咪等佢咁囂張牙斬斬呀啦!而家就係擺明唱衰佢架啦!

 
At 9:39 上午, 10月 28, 2005, Anonymous 匿名 said...

哎呀,俾你激奀啦!>.<
我梗係唔係問你見工間野響邊啦! >.<
以我咁為食既性格,當然係想知道:
炳記牛牛的滑滑炒蛋和芝士湯底火腿通粉
↑呢間野響邊啦!
.
唉,唔覺意俾左個位你宣傳間衰野添,
不過佢咁過份,都好既。唱衰佢啦。

 
At 3:09 上午, 10月 29, 2005, Blogger benxchan said...

我可能會反串佢一輪再走人,仲洗理佢!

K人你係有實力的!當開眼界啦!

 
At 1:00 上午, 10月 31, 2005, Blogger 陳花 said...

Ben!!!!
你是我的英雄!!!

我想對於那些無理的人,我都唔會太出奇囉,賤人同圍都有呀真係!

 

發佈留言

<< Home