星期三, 10月 26, 2005

喂!真的有仇嗎?收皮啦你!

今日下晝五點幾鐘,親愛的蝦米(屎公司舊同事)致電,告訴我課室(請自行在Google search打「課室」 ,第一個result就是了!因我堅持不落連結!)打來叫佢見工。
而家係咪咁賤格,要逐一踐踏侮辱奚落睇唔起晒我地先開心先!頂!!你同屎滾有仇唔好搞我D好同事!我D舊同事全部都好有實力,唔駛幫你打工架!食屎啦你!

蝦米係0係我未被課室踐踏果朝寄了信去,而家知道了課室的卑鄙無恥,蝦米只有兩條路可以行:
1)唔去;
2)上去鬧爆佢;

考慮到親愛溫柔可愛的蝦米,我不會忍心看著佢送死或傷痕累累的回來。
如大家都看不過眼,想鬧爆課室或想頜教一下互相切磋,我很歡迎大家摹認/表明自己是屎公司前職員,幫我(地)被踐踏侮辱奚落睇唔起晒的一群討個公道。:)
如真有興趣,可以向我報名,我會為大家代寫履歷表。

謝謝您的注意。

2 Comments:

At 12:56 上午, 10月 27, 2005, Anonymous 匿名 said...

云,這真是一個謎--究竟屎課室老細逢人見工都踩,還是只對屎公司的前員工有偏見?我們無法得知答案,但唯一可以肯定的是,屎課室老細個人無品,在公司搞什麼「最高效益員工獎」都已經係超級變態了。
蝦米,支持你唔去見工,就算去見,都要抱著去見識有人仲衰過屎滾的心態去,唔好比佢影響心情。

 
At 10:47 上午, 10月 28, 2005, Blogger Zanjo said...

課室個老細好得閒喎,佢公司係咪冇生意呀?所以咁得閒搵人踩?係就幫下佢啦,俾d好橋佢等佢快d摺埋間野,唔駛咁辛苦喇。in人又要諗咁多人來踩人,好辛苦佢架......

 

發佈留言

<< Home