星期一, 10月 31, 2005

一些瑣事


《情書》十週年,IFC 重播,播埋後日就冇了,快D搵個好男仔去睇啦!
睇下點先啦!

scanner 壞左,爆唔開心,唯一可以將我D畫呀相呀走入電腦,發俾你地睇的通道都壞左(唔好叫我用數碼相機,這方面我完全是個白痴!),寫字又搞到D人唔明晒咁,我完全同外界隔離了。

買左The Cardigans新album(Super Extra Gravity(Limited Edition)) ,慢慢聽緊...

晚晚失眠,好似而家咁訓唔著在打日記看書畫畫無聊上網呆坐至天光。

仲等緊女.性.網幫我upload野。(等到又點呢?)

聽日就生日,唔想聽日咁快來,唔係因為唔想大,只係唔想無啦啦有日懶特別叫生日,我會盡量睇得輕D....

教唔掂兩兄弟貓,今晚決定再困住佢地。冇辦法,太曳了。

cheap男人ssssss扮聽唔到我電話,話請我飲野冇左件事。打電話唔聽,send msg唔覆,所以我都學識這樣對那些cheap人。

都係西門子最好,打得跌得劈得淋得收得放得講得行得走得仲用得。

兩三年沒見的(女麻)(女麻),幾星期前再去探佢,個個唔認得,只認得我,唔識講野,但只識叫我個名同對住我笑。

懷疑阿媽有老人痴呆,成日屈我(女麻)和我婆唔認得我。講野又一舊舊。

仲未搵蓮姐!
仲未搵返沒收了我的作品的婦女中心!(i almost DIE!!!!!)

猛咬煙仔蛋糕仔,搞唔掂!!

好鍾意阿倩。

兩件事(金句):「一定要戴套!唔好吸毒!」


對不起,瑣事太多,一時間都諗唔返咁多來寫,
希望星期二之後心情好少少。
在這裡為你報導的是我,我是陳花苑,
謝謝。

3 Comments:

At 9:43 下午, 10月 31, 2005, Anonymous 匿名 said...

happy birthday

 
At 11:32 下午, 10月 31, 2005, Blogger rice said...

點解一定要搵個好男仔一齊睇"情書"呢?

 
At 2:26 上午, 11月 02, 2005, Blogger 陳花 said...

多謝呀lulu~~

飯:
你話呢?

 

發佈留言

<< Home