星期四, 11月 10, 2005

終於有覺好目訓!好開心!!

有幾天晚上都冇目訓覺通了頂,失眠。尋晚終於有覺好目訓,各位一直擔心我經常唔食唔目訓的朋友可以暫時放心了。
因為目訓左覺,原本尋日要寫的開心事,留到今日先寫,唔緊要啦!好開心呢!:DDD

前晚冇訓,雕了塊膠版,雕膠版這個工作原本早早做了,只是因為我一直都懶去畫個稿,什至有一段時間,我忘記了點樣畫野,好灰,成個廢人咁,於是罰自己唔食野唔訓覺,這個是題外話。覺得不可以再這樣了,所以半夜逼自己畫,叫自己一定要做好,畫完個畫,心裡感謝大鐵和小鐵,他們給我源源不絕的靈感。雕好版畫已是早上7、8點了,即時為它們影個相,少少開心,因為只係少少滿意。
之後去左食早餐,因為打算下晝搵中學個miss借油墨轆(我冇買)開工試下,返來之後(仲以為自己ok精神)上messenger chat 同埋upload版畫D相。

忽然課室打來話有4頁freelance做,一直原本唔打算做佢地D野了,畫野超少錢,但呢次叫我排+畫magazine 4 個pages,話試下,大佬我即刻問清楚佢公司試稿有冇錢,佢話有(有D口窒),問佢pay到幾多,佢話可以pay到上次我講的價,有so,做!
又有少少開心。

繼續messenger啦,精神好差,睇個mon都頭暈,唔得啦要目訓,韃落床,死!目訓唔著!可能肚餓啦(咁快又肚餓!),咁無辦法,咪走去食完會眼目訓的麥當勞,去到我miss先打俾我,叫我三點半前好返去學校,如果唔係冇得用,果陣差唔多兩點,咪啦啦聲食完返屋企執野拎埋塊版出去,我唔想拖了,想即日做好有D野睇下。
印左幾張又改左少少,效果都唔太差咁啦,不過可以再做好D。好鐘意個畫印0係信封上面!

我在想,如果把故事的每一個圖畫都雕刻印出來,那很有噱頭呢!只做其中一個故事就好了!

返到屋企,check下女性網upload左我D野未啦,呢幾日都差D唔記得左我post左野....原來已經做好了!今次排得好靚好好睇呢,本以為一堆字咁樣,張圖又咁大,想必不太好看了,現在這樣很好呢,而且還加了"回應此文章"的掣!直接入到討論區,真感動!
因為女性網每次做完都會send個email俾我,叫我去看看,那我就照例check啦,這次佢send了兩個email俾我,我忘了原來上次我問過佢有沒有一些關於婦女的工作可介紹,這次佢就回覆我有份圖書館資料整理的工作,真係太感動人了!!!!我差D就喊了出0黎啦!!我不介意是散工呢,最緊要的是我可以有多些機會和途徑去了解更多關於這個範疇的事了!
真的太感人呀!

為什麼好事會在一天之內發生呀?這就是「一切都會好起來」的情形嗎?
還是我死期將近了?
朋友告訴我不是,好彩。

晚上就走了去市中心好好地食餐飯(知道我一日裡怎樣吃東西的朋友,你可以想像這絕對是難得的安樂茶飯),好開心!
於是尋晚有覺好目訓。
替我開心嗎?

聽日我又要去一下課室,傾下做什麼了,祝福我不要再見到那個冇道義老細和不要再被奚落吧!

標籤: , ,

5 Comments:

At 1:11 下午, 11月 11, 2005, Anonymous 匿名 said...

見你的字裡行間,就覺你好開心,呵呵,我都替你高興呀……

 
At 2:53 下午, 11月 11, 2005, Blogger Unknown said...

Coooool fun blog!! Love your story!! :)

 
At 12:49 上午, 11月 12, 2005, Blogger 陳花 said...

蝦米:
我寫字好差,其實係再開心D的,哈哈 :DDDD

alina chau,
very nice to meet u here~~! thank you~~
i love yr drawing too! especailly the sketches!!
p/s: are u Hk ppl too??

 
At 5:01 下午, 11月 12, 2005, Blogger Kongkee said...

god bless u ar!!!

 
At 6:48 下午, 11月 13, 2005, Blogger 陳花 said...

江記:
謝謝呀,果日上去只傾了五分鐘就走人了,所以見不到老細:D
不過佢地減了我一頁!而家沒so 了!!!!好取巧呀!!!
:SSS

 

發佈留言

<< Home