星期二, 11月 29, 2005

Illustration Friday--Small

講呢件事先:
為左方便自己儲起D在網上post/連載的畫,我另開了一blog (http://kardenwhatever.blogspot.com),


入面主要係擺illustration friday的畫和我在女.性.網專欄「她和她」的作品,只喜歡看畫、討論畫的朋友,以後可以到那裡,呢邊可以唔理了(因為我語言文字、表達理解智障極了!)。如果對我的作品都係no comment的,你就更可以skip了這個post不看了。謝謝。


這是今次的畫作
Illustration Friday--Small
::點擊以放大圖片::


這次專登買了小學時用的街簿來畫畫,想輕鬆D,效果都ok! 唔!要搵次試下格仔紙上水彩,應該會好靚!
黑色是小鐵的手手,佢有時會將手手搭住我隻手/大脾上,今晚我坐0係梳化畫畫,佢0係隔離就這樣搭住我的手了!n__n
要是周圍都散有貓糧,咁就太理想了!

7 Comments:

At 8:29 上午, 11月 29, 2005, Blogger rice said...

好靚呀~
點樣畫/整ga??

 
At 9:00 下午, 11月 29, 2005, Anonymous 匿名 said...

很喜歡這幅畫~很可愛~特別是那隻貓手~~ :P

 
At 11:51 下午, 11月 29, 2005, Anonymous 匿名 said...

係咪調過色?張紙好黃喎,d線又有唔同粗幼咁。同埋,想問下點樣可以響黃紙上面畫白手?用塗改液嗎?

 
At 11:58 下午, 11月 29, 2005, Anonymous 匿名 said...

云, 小鐵的手手和你的手, 好親子feel! 呵呵呵! 努力畫多點好畫! 多點post出來給大家欣賞吧!!

 
At 1:57 下午, 11月 30, 2005, Blogger 陳花 said...

rice,力奇:
photoshop上色啦,紙色沒有調過,那個色是底色,唉,我用緊ibook呀,個LCD mon淺色呀,我重手左,尋晚用pc mon睇返,個黃色真係太黃了!!我會搞搞佢,謝謝提點。

都話隨隨便便俾Dcomment都有用架啦!成日post畫都0comment好驚囉。

ana:
你好!喜歡就好了!得閒多來坐啊!我會繼續努力。

嘈:
小鐵的手手經常無可無不可咁放o係人側近,好型又得意呢!
我會在這裡post多些畫(儘管是0 comment),因為寫字我真的很智障!

 
At 7:21 下午, 11月 30, 2005, Blogger Kongkee said...

加油呀!你同隻貓!

 
At 12:19 下午, 12月 03, 2005, Blogger 陳花 said...

!!!!

 

發佈留言

<< Home