星期五, 12月 09, 2005

好返D又未好返晒

油印紙 plain paper
又雕了一個畫,食少D目訓少D雕完印完個人好返晒(今日仲俾我搵到超平雞皮紙信封!太感動!),多謝大家鼓勵我,這幾天邊做邊思考,我想是自己太急進了。
請不要誤會我這一切是在模仿那些自怨自艾無病呻吟的所謂藝術家,前幾天的發佈的確是日積月累收埋很耐唔想講出來,驚俾人當我自怨自艾無病呻吟,最後谷埋谷埋谷到死咁濟,唔理咁多先post出來。
我發現在這個日記,post圖畫是沒有反應的,証明我的確很失敗(1);而我的說話文字表達理解又咁智障(2),這兩個事實(失敗)加起來,是令我最不開心的。這表示,如果我不寫一粒字,我只可以畫畫給自己看。從來都不覺得畫是畫俾自己看的。我想我是屬於舞台的人(或者你從來都不知道我本來是個舞台人),喜歡觀眾反應,就算是噓聲,也是推我進步的動力。我不會不開心。對不起,我這樣的說出自己的感覺並不是想逼人們以後都要留些什麼言,我只是想說說我自己吧!......
早排很少post文字,是因為覺得自己智障之餘,是想讓自己多點行動(或者你覺得如果我那麼真的「行動派」不需要向人交待),係呀!我真係好窮,窮到就來出銅鑼灣都冇錢,所以我自己做D野來賺D錢、先postD野出來試反應,但係無反應囉!明嗎???????
就來天光了,又目訓唔到覺。貓糧又被佢地食晒,佢地一肚餓就會周圍跳唔停,煩死我。
對唔住,我諗我其實未完全好返,一到半夜就唔目訓覺搵野做,冇野做又發神經亂打野。

標籤: , ,

7 Comments:

At 10:21 上午, 12月 09, 2005, Blogger 阿菇 said...

小Karen,別憂鬱了,沒反應不代表沒人看嘛,想得太多只會令自己不開心。

我每次都有看你的畫,有很多我都覺得漂亮,但我對圖畫的感覺只有兩種,一是「鍾意」,二是「唔鍾意」,即使「鍾意」我都唔識講出原因,只覺得「好靚」。無理由次次都留comment話「好靚」架,講得多你又話我行貨啦。俾多些信心自己,我們都很支持你的。你最近畫阿小鐵同那些雕畫(唔知係咪咁叫)我都好喜歡呀。

你做咩咁窮呀,前陣子不是有一些freelance的嗎?有沒有打算找番份長工?

加油,別沮喪啊,我們支持你。

 
At 11:53 上午, 12月 09, 2005, Anonymous 匿名 said...

云唔好沮喪啦,你的畫我地一向都話好,呢幅版畫都真係靚喎,當然套用你樓上的朋友的話『即使「鍾意」我都唔識講出原因,只覺得「好靚」』係唔係?而且你有我無的才能,不知幾咁令我羨慕。

加油呀!努力呀!奮鬥呀!

 
At 12:01 上午, 12月 10, 2005, Anonymous 匿名 said...

云, 不要常常否定自己啦! 如果你的文字智障, 那我的也白痴吧! 你知道你送給我的post card, 我貼在公司, 很多人欣賞, 很多人問我在那?買呢! 這些人, 是真正的被你的畫吸引啊!
我常常都唔想再好似現在咁生活! 諗諗o下, 一日一日咁過, 又過一關, 過過o下就廿幾年! 又好似有點進步! 雖然我的人生唔精彩, 但起碼正正常常無病無痛, 有眼耳口鼻, 可以看書看戲看畫, 可以畫畫(雖然肉肉酸酸), 可以講o野, 雖然無咩錢, 不過都好過好多人了! 努力吧! 黃日華說:「有信心未必會贏, 無信心一定會輸」你和人生玩遊戲, 一日未釘, 一日未輸!!!

 
At 3:20 上午, 12月 10, 2005, Blogger tamshui:\ said...

你個blog多過我三千幾人睇......

 
At 2:44 下午, 12月 10, 2005, Anonymous 匿名 said...

雖然我係極少留言,
不過其實暗地?,
我得閒就會上來睇的。
每次都會帶點期待~

加油呀~

 
At 8:54 下午, 12月 10, 2005, Anonymous 匿名 said...

我鐘意這幅!!!幾時推出!我要買~

 
At 2:03 上午, 12月 11, 2005, Blogger 陳花 said...

謝謝大家的關心和安慰,我覺得很感動和很暖!我現正忙於搞聖誕Party和寫聖誕卡,寫完這一篇日記,個心舒服左好多了。把自己坦誠起來面對大家感覺真好!

agnes:
我知你一直都是我們同事日記的忠實讀者啊!heehee,這個我覺得我們是幸福的!:D 謝謝你∼
覺得你上次說了對"花事"那篇畫的意見,很好呢。喜歡的話,是喜歡什麼;反之又是什麼呢?這些純粹的感覺我都想知道嘛。不過我會體諒不是人人都喜歡把自己的感覺說出口,我自己都是一樣。(所以差點谷死了)
而那些雕刻印出來的畫,是想賣的,所以請給我意見呢!

我而家做緊part-time 呀,就來part 完啦!
之前果單,我做完之後成份推左啦!
不過而家又有兩單杰野(新的,另外仲有兩單未埋到尾....)排緊隊啦!唉!
不打算找長工了而家,搞晒自己想搞的野先囉。
我會拚命了!

蝦米:
幾時讓我看看你的國畫?呢埋練咁耐應該唔錯喎!heehee~~
我會振作了。:)

嘈:
我不要得過且過的生活呢!沒有正職就不會覺得自己有幾多貢獻了,想到這裡就會逼自己做點自己擅長的事,充拆下時間,可能逼得太緊要,壓力太大,所以失調了。
我現在自己卑得要命了,我會慢慢振作,希望快點捱過這段時間。

淡水:
你一定好遲先裝個counter入去!一定係!!
別擔心,我是你blog的忠實讀者!:D

娘娘:
你帶點期待,我而家知道了就更加加油了!謝娘娘!!∼∼

山地:
你才是真正的稀客!!!
咁証明你真係好鍾意喎!哈哈,好開心!

 

發佈留言

<< Home