星期六, 2月 11, 2006

####

近日好忙,原本plan了要做的事ssssssss都擱置了,自己的事做唔到,猛完成別人的事,還大部分是勞氣徙氣麻煩死唔斷氣的,心煩非常,而且還面對被迫遷的威脅,我想斬死包租公以洩他欺壓我這個窮人之憤!

另外,唔關事的,看了Ben的blog,說深水土步四十多年歷史的百吉蔗汁經已結業,我不喜歡喝蔗汁,不過對於我這個喜歡老店的人來說,知道又一結業,唔開心。

百吉蔗汁的最後一夜


另二,約了星期三食飯,有D期待和緊張。:)

另三,原來聽晚睇陳奕迅,好彩你打0黎提我(不過要是我真的忘了,還不是在留在家工作...唉),我完全冇左件事........

謝謝你和醫臣,我要抖下了,鳴....T__T

4 Comments:

At 9:39 上午, 2月 13, 2006, Blogger rice said...

睇Eason 好唔好睇呀?
我表哥話好好...可能佢鐘意聽佢0的歌啦。
希望你可以快0的做好0的野啦,加油呀!

 
At 2:57 上午, 2月 15, 2006, Blogger 陳花 said...

rice, Eason麻麻啦老實講,佢完全唔在狀態!不過D野好靚答夠囉!

我都想快完D晒手頭D野,好讓我更專心做自己要做0既0野, 現在被人家逼迫中.......-_-

 
At 11:05 上午, 2月 16, 2006, Anonymous 匿名 said...

麻麻地都唔緊要啦,最緊要係俾左個抖氣位你。不如下次見面醒d開心戲你睇下呢?

 
At 1:31 下午, 2月 16, 2006, Blogger 陳花 said...

好呀!!林力奇!!
好鍾意你!!!^0^

 

發佈留言

<< Home