星期四, 3月 02, 2006

你中六果陣有試過咁嗎????(四個問號)

廿八號果日,收到呢個email: (#是廢事公開名字吧)

On 2/28/06, 中六生(代名) wrote:
希望你不介意我的冒昧e-mail.......
你好......我叫##......
因為 search 放風 .......故找到你的blog......
我係中六生.....因為最近要做一份文學功課....
要寫一篇書本推介......而這書正是 <放風>
因此希望你可以幫忙一下......告訴我書的好看地方.....
或者給我一些意見......
希望你會回覆.......萬分感激.......
謝謝你........請見諒我的冒昧e-mail.......
--------------------------------------------

於是我回覆:
請問你在哪裡search,可以去到我的blog? 我很想知道,實在太匪夷所思了!我從來沒有在blog裡說過我喜歡這本書。
不過這是本好書,希望你也買一本吧!
--------------------------------------------

點知佢繼續回覆和厚顏無恥的要求(On 3/01/06):
係yahoo search 放風......而找到的.....
你說你正在看此書........
我有一本在看......因為功課期限將近......
所以冒昧找你幫助......你能說說有甚麼特別的地方嗎????
============================================

請留意最後一句用了四個問號,四分焦急的樣子,而且好像不耐煩和在怪責我了!
我「能夠」說出,不過我唔想話佢知。「因為功課期限將近......所以冒昧找你幫助......」,好似真係等緊我咁喎,好大壓力囉!你趕功課又關我事?下次我做job趕到賴屎叫佢幫下我得唔得?

完本都無乜野,愈諗愈激氣呢!
我租約夠期滿,就黎訓街了,你可以告訴我有咩辦法嗎????(一樣是焦急+沒有禮貌的四個問號)
(自己假設別人)答:睇樓囉!自己去睇下啦!唔睇點知邊度有!

咁咪係囉!唔睇點知有咩特別!

忽然好想念以前那個「打電話問功課」節目,如果而家仲有,中六生就唔洗咁慘email問我,又被我衰衰格的post出0黎啦!

9 Comments:

At 2:45 上午, 3月 03, 2006, Blogger benxchan said...

咁都夠膽死!

 
At 5:50 下午, 3月 03, 2006, Blogger tamshui:\ said...

好?!不過希望佢明白我?點解咁火滾!

 
At 7:54 下午, 3月 03, 2006, Anonymous 匿名 said...

我冇試過!!!!
不過佩服他/她的膽識~~~~
可是請不要幫他/她!!!!

我要維護我們AL考生的尊嚴!!!!
現在這一代到底是怎樣啦????

 
At 8:24 下午, 3月 03, 2006, Anonymous 匿名 said...

我覺得呢,不如佢去做街訪,續個問仲好啦!人一人句,點樣都交到一本簿咁厚的report 0瓜!

淡水,我都想有人幫下我﹣﹣﹣地!!鳴....

candies, 既然係咁,你就做一份report出0黎,用咩media 你自己決定,搵日出0黎食飯present俾大家睇下,讓我們對中六生刮目吧!

 
At 9:06 上午, 3月 05, 2006, Blogger rice said...

係囉~~你唔arm呀>_<
post晒人地0的野出黎!!!比佢見到實暗罵你
=P 我下次有咩功課都叫你幫我做埋先:"你呀,拿拿林幫我做好佢!!!!!!(<==註:好多個"!")"
哈哈

我都睇緊放風,hehe

 
At 5:16 下午, 3月 05, 2006, Anonymous 匿名 said...

喂!唔好話我知,果個係你/你個同學呀??????同你絕交呀!!XDD
就係要post出0黎,殺一警百!
若你都咁叫我做野,我都會post出0黎!死未!XDD

 
At 10:14 下午, 3月 05, 2006, Blogger 阿菇 said...

完全支持!對他們來說,互聯網的存在意義是可以搜集資料,但我覺得好像造就他們去抄!

 
At 11:14 上午, 3月 06, 2006, Anonymous 匿名 said...

你話佢聽其實佢睇緊果本係「放屁」,
你無睇,幫佢唔到,唔好意思。 >:<

 
At 5:53 下午, 3月 06, 2006, Blogger 陳花 said...

他/她看了這個post,還電郵我說不好意思打擾了,我覺得問題不是打唔打擾的問題,我也不介意佢上網找了資料再抄,問題在於,佢連抄都廢事了,直接問人家答案,這個現象究竟是怎麼了????

好擔心啊!認真。

 

發佈留言

<< Home