星期五, 3月 17, 2006

唔係講笑


喂真係唔係講笑,我呢排好開心呀,差唔多晚晚發夢都笑,真係笑出左0黎,笑到醒左,好辛苦!一係發夢笑,一係發夢見到人出世/見到神仙,目訓醒仲累過冇目訓咁,好慘....呢排已經好驚目訓 覺了...就算冇野做都上網上到好夜/通頂,隻眼再睜唔大先目訓,我唔想好似折磨自己咁架,但我唔想再笑醒/發好夢了,好辛苦,我已經笑夠。尋晚沖涼又 笑、目訓到落床未目訓著時又笑喎,都唔知自己笑乜...
呢排又忙呢樣忙果樣,仲要幫自己搵屋,六月交吉了,而家都仲未搵到地方,聽目訓街...都唔得閒開心....

呀係,唔好問我有咩咁開心,你睇上面隻基路仔開心你就知啦!

0 Comments:

發佈留言

<< Home