星期四, 3月 23, 2006

天蠍座,唔會咁易死架!

回到家沖埋涼已經係早上五點半多d了, 落車後才發現抽鎖匙留左0係阿倩度...樣衰衰打俾該早已熟睡的al救助, 我都冇諗過會飲到咁夜呢...唉真無謂....

成晚我、慧凝和jason都做衰人叫倩離開基理, 當局者迷的倩理所當然的聽唔入耳, 成晚都問我地3個一d佢想聽的答案。其實每次佢搵我傾, 我都會0係佢身上見到自己, 每次我講說話鼓勵、提點、激勵或是鬧爆和撥佢冷水時, 也像對自己做一樣, 有d能醫不自醫的感覺。

倩說如果她是我, 可能已經自殺死了, 活不下去。實在太誇張了!! 完全不能想像, 這個因為家庭背景複雜, 令她的心智比同齡成熟(17歲人的思想、行為舉止都像20多歲)的女孩, 當說到愛情, 就這樣白痴....神婆day說, 她的星盤顯示了一生要學習的, 就是愛情, 唉! 點搞架?!

哪有什麼人或東西, 若有天失去了, 就要死呢?

這樣的說法, 只是要告訴所愛的人自己有多愛付出罷。 我實在很替她不值呢!! 竟說出這些話, 她需要時間, 把握主導權才對, 沒理由基理用的所有手段, 她照單全收咁笨呢! 把底線愈降愈低, 最後連自我都沒有了。也沒理由, 我做得到的, 她做不到! 天蠍座唔會咁易死架!!!!!!

先死而後生!
好似一直都係我面對問題的解決方法, 真沮喪...

肯蒂絲說如果我現在是處於谷底, 那隨後來的都會是好運。 低處未見底, 其實我慣囉, 仲有咩唔好, 可唔可以都一次過? 如果一次過受晒之後就可以順順利利, 我唔怕死一次。

4 Comments:

At 12:50 上午, 3月 25, 2006, Blogger Mira said...

所見略同!
人人都害怕跌下谷底...
真的站在谷底時,四周的黑暗卻讓人看見最多的星星哦!

 
At 1:19 上午, 3月 25, 2006, Blogger 陳花 said...

講得好呀M~~ 你就是這樣可愛呀!!

你也好快可以看到更多星星了!^.^

 
At 3:11 下午, 3月 25, 2006, Anonymous 匿名 said...

走出谷底, 又是另一景致!
無見過黑夜, 點知彩虹的美!!
加油吧! 云! 云的朋友倩小妹!
天蠍座,唔會咁易死架! <-- 點晒點認同

 
At 2:21 上午, 3月 27, 2006, Blogger 陳花 said...

可以快點走出谷底就好了!

 

發佈留言

<< Home