星期五, 5月 12, 2006

返0黎啦!!!!!!

5月1日
腳好痕,我想這個星期這雙腳被蚊/蚤咬的患處,已是我在人世廿多年加起來的被咬的數目了。左腳已有十幾廿粒,不但痕,還腫起來,像有很多毒瘡的樣子....每天陪伴的是白花油...

今日由早上10點,屋主陳生陳太就為我的新居駁電、鑽牆、駁石油氣....搞了成朝,好不容易才算是搞定新居的基本東西,今天為止仍是遇世隔絕,因為順手牽羊得來的電話機接收部分是壞的,只能打出,別人打入便收不到訊息不響;寬頻也要等星期四師傅來安裝啊!

貓貓他們也還未習慣,我想過多一星期吧,情況應該會好轉多呢!
唉!
擺平了住屋問題,就要更加努力了,還有很多問題接下來要續一擺平...
明天要再去昂平360,從新居出發實在是不容易啊!
關於新居,鄰居和屋主都很nice;第一晚在這裡過夜也沒有陌生的感覺,十分自在,晚上很寧靜,只聽到蟋蟀的叫聲,出奇地我沒有害怕這種寧靜。舊居入夜會聽到車聲直至半夜3點多才完全安靜,相比之下,實在算是嘈。
今日午餐和晚餐也是靠鄰居才有著落,雖然有點不好意思,心底裡卻是暗暗開心(呵呵)!

5月2日
有一刻覺得時間過得太快又沉重,我根本無法追趕和負擔。

一 個人有這麼多事情要辦,怎麼可以返工放工趕車趕船行街食飯睇戲還要拍拖行公園,我喜歡勉強自己,不過我不會勉強你跟我一起做勉強的事。有時我勉強自己, 是因為沒有選擇-- "if i had a choice, i rather you are stranger" 每次聽到這裡就很心痛。我們無須做一些什麼分手結合或復合的儀式,情誼會自然去留,要走的不能留,我深信。

獨個兒的時候沒有你口中曾提到的自由自在和悠閒,反而是更努力追趕理想和把握時間。二人一起令自己沒有自由是假,配合不到是真。

miss 了九點半的船,錯看以為下一班是10:10 pm,原來是10: 50 pm... 在香港仔碼頭打日記、聽歌和看雨,有幾陣雨落得很兇,看著時眼眶也差點湧出淚水,想好好哭一場,好掛住屯門,住左廿幾年的屯門!

5月4日
「老實說我好滿意自己的平胸」(雕左未印)


5月9日

好難做呀!!!

##360記事##
老細指住Forest (360 tour有一 part叫"Forest")外的一棵假老樹(氣根粗到掂到地,好多葉)問:你估下呢棵樹剩係葉,幾多錢?估中請你食飯!
我:萬計呀?
老細:係呀
我:10萬?
老細:(失笑)我俾多次機會你!
我:廿萬?
老細:廿萬?係4百幾萬呀!成棵樹成千幾萬架!

「昂平360」是地鐵公司今年最重要的工程,六月開幕,與佛同行。

5月10日
花樣中年好睇呀


5月11日
終於拎返部腦返0黎,不過月台的排版工作已接近尾聲,過兩天就去印,我索性叫洛今期不要落我的名了,今期沒有做過什麼。
尋 日左腳掌對上一吋位被不知名蝨子咬了腫起來,同早幾天手臂上的一樣,雞蛋咁,不但痕而且很痛,晚上左腳和左手還痺起來,太可怕了...最後走左去看急症, 而家食左藥,搽了藥膏,算是好一點了,消了腫,不過患處無原故的瘀起來....>___<
洛說這是做模達人的代價,但我根本一心不是要做什麼模達人,我只是想找個地方落腳首先解決住屋問題,沒想過蝨子蚊虫的問題會咁厲害...lp說我身驕肉貴,或者係,不過係咁被野咬我都想,又痕又痛坐立不安做咩都冇心機,連人都冇心機做。
近來最怕人地問我的問題:新屋住得慣唔慣?
唔識答....如果冇野咬會OK好多囉。
兆禧苑住左3年,第3年先真正叫做「慣」,頭兩年下下都要返隔離村買野,咩叫做「慣」?答你唔到。

NEWS:
限量版貓版畫postcard,Kubrick獨家發售!

這套貓版畫曾以信封姿態在《月台》創刊號出現,

買不到《月台》創刊號的朋友請把握今次機會。每張20元。
圖片只作參考用,現Kubirck可買到的暫時只有黑色/深藍色。

標籤: , ,

4 Comments:

At 9:54 上午, 5月 12, 2006, Blogger rice said...

hehe,一排無上網就上次過post晒上黎
好豐富呀~
個版畫超有型啦,好期待睇下個效果。

仲有呀,幫你打氣
加油加油!!

 
At 11:02 上午, 5月 13, 2006, Blogger 陳花 said...

多謝rice~~


nicky,想要咩套裝?我推左好少出去咋,得9套差一張架,即係如果有9個人想買全set(4款),會有一個人唔齊款:P

 
At 1:21 下午, 5月 13, 2006, Blogger 阿菇 said...

真高興見到你蒲頭!^o^
POSTCARD可不可以直接同你買?我想每款要一張?。
你是否好少出市區架啦?或者待你安頓好,我們可不可以去探你?

 
At 5:07 上午, 5月 14, 2006, Blogger 陳花 said...

其實未推晒出去,仲有的仲有的...
直接同我買梗好,唔洗拆,呵呵 > 0<

唔好歧視我,出街次數同住屯門差唔多架咋!不過唔可以夜,最好唔好夜過21:00,最理想係可以撘到21:30的船回家?yeah~

最好0黎探我!!做咩唔可以???:D

 

發佈留言

<< Home