星期日, 5月 14, 2006

**遲來的**大鐵觀自在

老友偈偈一百期「觀自在」賀禮,雖然遲遲遲遲遲遲遲遲遲遲遲了,希望笑納。
應承過的,一定做妥。真的超不好意思,兩星期上不到網連人帶影也差點失蹤了,現在終於post到出來,嗚.........喊出0黎咁濟!
大鐵觀自在
若果有留意先前 「阿鐵系列」,應該發現(唔suppose大家真係會發現)咁樣的手手,已經出現過唔止一次,這是大鐵的招牌閒適動作,好嘆咁款架。

3 Comments:

At 3:43 上午, 5月 14, 2006, Blogger 梁偉洛 said...

我都要咁歎!(擺隻手出來)

 
At 1:02 下午, 5月 14, 2006, Blogger Unknown said...

um....好C服咁喎...

 
At 11:57 下午, 5月 17, 2006, Blogger 陳花 said...

你話做貓幾好!

 

發佈留言

<< Home