星期三, 6月 28, 2006

Illustration Friday--Rain

大概每次玩IF都因為(1)冇野做;(2)當萬九幾樣野逼埋黎又唔想做的時候就去玩,今次是後者。
記得今年年頭在我臨搬屋的幾個月,天「囈」得很,用了兩秒畫下這感覺,原稿已被丟掉,今次憑記憶再用幾秒起稿,認真上色和感受,差點哭出來。
Illustration Friday--rain
歡迎批鬥,不過記得留名和寫清楚原因。不要說誨氣話,我會ignore。
謝謝收看。

6 Comments:

At 4:43 下午, 6月 29, 2006, Anonymous 匿名 said...

睇佢印堂晦暗,烏雲蓋頂,小心破財噢。最好將一個八卦或姣婆藍o既o野擺響家宅向 D o既地方……

 
At 12:27 上午, 6月 30, 2006, Blogger Mira said...

我最怕的也是這種"藝"焗的天氣.

 
At 10:47 上午, 7月 01, 2006, Blogger phyllischan said...

我也想哭!實在好有感染力的一幅!

 
At 11:42 下午, 7月 01, 2006, Anonymous 匿名 said...

一頭煙,仲要有d污糟。好到的illustration。
睇完的確感受到你真係想哭。

 
At 9:49 上午, 7月 02, 2006, Blogger phyllischan said...

我可唔可以link你幅作品在我的blog?我會注明出處.

 
At 1:20 下午, 7月 02, 2006, Blogger 陳花 said...

有d安慰.....在blog畫左咁多幅, 終於有觸動人的一幅了, 謝謝大家, 我會加油。認真。

天氣囈焗加上臨近搬屋的屈悶心情,兩秒畫下此draft, thanks god...雖然這畫一度被我放棄, 不過上了色, 衰不到哪裡啦, hehe..

p, 你喜歡就link去啦, 謝謝欣賞和謝謝注明出處~

 

發佈留言

<< Home