星期一, 7月 31, 2006

不知哪裡來的反射動作(顯然不能自制)

下午在香港仔金門茶餐廳點了菠蘿油,吃了第一口,感覺味道有點奇怪,再咬多口確定,發現菠蘿包底部是酸的,像醋味(而我剛剛又買了一瓶白醋,感覺嘔心非常),而且舌頭感覺刺刺的,入了口又咬了幾下的那一啖,不是吞好還是吐好,我唯有猛灌熱呵nick,可是嘔心感覺還是揮之不去。又不知哪裡來的反射動作(顯然不能自制),我把菠蘿包底部用手快速去掉(去掉之後整個菠蘿包都沒有問題),然後一啖菠蘿油灌幾啖熱呵nick,最後把整個菠蘿油幹掉,但熱呵nick喝剩五分一,俾錢走人,盛惠十五大元,多謝。

唔好問我點解唔叫伙計換過個菠蘿油。

金門茶餐廳右面有檔水果檔,D水果都ok靚,吃完毒味菠蘿油出黎見到10蚊一份5個水晶梨,好靚好想買,可是為起2蚊1個實在太貴(雖然自己勁愛吃水晶梨),買菜行了個round心思思回去買,原來是10蚊4個,不是5個-__-,那就更貴了...唯有看看有什麼靚水果買少少,平過10蚊都ok啦,心裡是這樣警告自己...看到冇核紅提子,12蚊磅,可以再貴一點嗎?可是其他的水果都不太靚,唯有揀束較細的紅提子,我問:「呢個幾多磅?」果販一手接過提子:「磅下就知!」頂......-___-
「0岩0岩一磅!」
又不知哪裡來的反射動作(顯然不能自制),神沙堆中拎出十二大洋,多謝?

唔好問我點解低能得咁交關。

標籤:

6 Comments:

At 9:00 上午, 8月 02, 2006, Blogger 阿菇 said...

Karen,每次看見你的BLOG,都會令人很擔心,不知可以怎樣幫你,覺得自己很無助亦很無能。

 
At 9:52 下午, 8月 02, 2006, Anonymous 匿名 said...

點解你低能得咁交關 ?

 
At 12:13 上午, 8月 03, 2006, Blogger 陳花 said...

agnes,
唔好咁講啦,低能冇藥醫,你無需擔心呢。只是想寫出來讓自己記住吧。

匿名:
我頂你呀!

 
At 2:46 上午, 8月 03, 2006, Anonymous 匿名 said...

超!你寫住:「唔好問我點解低能得咁交關。」
擺明撩我既姐,姐姐。

 
At 1:28 下午, 8月 03, 2006, Anonymous 匿名 said...

云, 匿名人咁有心上來你的blog留個無聊的言, 仲要好有心, 上來看多一次, 看看你有沒有回應, 都算有心o既, 唔好嬲, 唔好嬲! 可能匿名人好寂寞, 想引起姐姐你的注意, 才出此下策吧! 呵呵呵! 呢個世界真係咩無聊人都有!

 
At 3:01 下午, 8月 03, 2006, Anonymous 匿名 said...

其實2蚊個水晶梨都唔係好貴je...我印象中既水晶梨係四五蚊一個架,因為好大個,一個差唔多可以飽肚,我飽肚喎,你諗下。

 

發佈留言

<< Home