星期一, 2月 18, 2008

送給可洛的生日禮物(同場加映德國油墨轆之處女下海)


半夜看了可洛說沒欠缺什麼,我想你應該沒有屬於自己的藏書票吧?一口氣印了10大張,每張兩個色,仲用埋我點都唔捨得用的德國撘飛機過來的油墨轆,你說今晚已有兩位佳人陪你共進晚餐了,沒辦法啦,我都好眼目訓了,睇書睇到3點之後做你呢張野做到而家,我都要去目訓覺,想見我我都奉陪唔到啦!哈哈哈

本來為左夾可洛的喜好,用魚拓的方法做書票就是最好的了,不過開工時手邊冇死魚,冇得做,如果唔係你應該會更喜歡的。不要嫌棄呀,雖然呢個書票的兩條魚,係我0係06年牛棚地攤賣D簿上面的圖案,但後面D個背景都重新做架,咁樣先可以勁快做到兩個色呢!hehe~

你看呀,佢真係好靚!

標籤: , ,

2 Comments:

At 11:52 下午, 2月 18, 2008, Blogger 梁偉洛 said...

謝謝花苑啊。慶幸你沒有死魚在手,否則就太叫人難過囉。這兩尾魚雖然見過,但我都很喜歡,這真是無價寶,日後一定炒到幾百萬一張。

你而家blog的圖片都做埋圓角?有心機得很!

 
At 4:59 上午, 2月 19, 2008, Blogger 陳花 said...

魚拓只是古人用來記錄自己釣了的魚吧。
後來的人用來做書票,雖然好驚,但應該會好靚的。
實物版畫咪仲珍貴!keke

關於圓角,只是想懶優雅而已~~

 

發佈留言

<< Home