星期三, 11月 02, 2005

88條無啦聊聊的問題

從阿倩的日記的92條問題抽取88條來玩,建議大家認真睇晒,多謝∼

1. 你中文名好唔好聽? 唔難聽囉,ok?
2. 你英文名係邊個同你改? 自己
3. 你呢個電話號碼用左幾耐? 5至6年到
4. 你想唔想轉電話號碼? 有想有唔想;想係因為個號碼令我諗起我媽,原本是我媽用的;唔想係廢事煩。
5. 你幾耐換一次電話? 冇定啦明顯,如果部機好地地我唔會無啦啦換囉。
6. 你個mp3有幾多首歌,你最鍾意邊一首? 個mp3(iPod) 拎左去整,而家應該冇晒歌。
7. 你用緊咩電話繩? sorry, 而家個電話冇扣電話繩位!
8. 你有冇耳洞,仲想唔想啪? 穿唔入耳環果D唔算有啦呵? 啪完又埋再啪完再埋,啪到唔想啪。
9. 你留唔留指甲? 唔想
10. 你鍾唔鍾意自己個髮型? 想剪,而家似乞兒。
11. 你而家戴緊咩飾物? 頸鏈、介指、手鏈
12. 你有冇化妝? 你會唔會化妝? 冇。唔會,點解要?
13. 你有冇近視?有冇戴眼鏡? 有,屋企同工作先戴
14. 你出街有d咩一定要帶? 介指,而家唔戴會周身唔聚財咁
15. 你有咩最近唔見左然後好唔開心? 好似冇啵!!
16. 你最近收到咩禮物? 自己睇(click!)
17. 你有咩最想要?
18. 你最近買左咩係用得最多錢?CD(最近只買了呢樣野!而且只買了一隻咁大把!)
19. 有冇d咩想要但冇$買? 主要係鞋&衫
20. 想要d咩係有錢但買唔到? 太多啦!
21. 你拍過幾多次拖?嚴格來講,兩次
22. 你初吻比左邊個? 唔答!
23. 你0岩0岩男朋友同你拍拖幾耐? 就快5年
24. 你會唔會一腳踏兩船? 唔知
25. 你會唔會搶人地男/女朋友? 唔知,睇情況
26. 如果比人搶男/女朋友會點? 唔知
27. 你有冇邊一段戀情想返番轉頭? 中學時,知道大家感覺一樣,但到最後沒有一齊的果單
28. 咁你仲有冇同果個人聯絡? 冇,茅玩!
29. 一個最有回憶既地方? 冇一個地方是「最有」喎,回憶對我太重要,個個地方都有好多回憶的!
30. 最鍾意邊個假期? 國慶,因為自己冇民族意識,但放假就好似好關自己事,好似無啦啦有日假期,好開心。
31. 假期裡面有無邊一刻係最想留住? 都有0既,要講嗎?你好似剩係問「有無」咋喎....
32. 呢個假期有咩係你第一次見到? 第一次見到大家對於昇旗禮的燦爛笑容
33. 有咩係假期後令你改變? 民族意識,因為玩貓會。
34. 有咩你假期前唔會做假期後變得會做?
35. 咁呢個假期有無唔開心既時候? sorry,冇!
36. 問多你一次有冇d特別野你係未做過而呢個假期做左?成個尋花玩貓會(click!)已經夠特別啦!
37. 你對上一次假期係幾時? 又問?咪國慶
38. 最鍾意咩玩具? 扭蛋(特別係豆腐同forg stytle)
39. 而家想要d咩新野? 主要係鞋&衫,其次係玩伴ssss ;-)
40. 買得最貴既一件衫? 工人衫
41. 買得最貴既一對鞋? boot
42. 買得最貴既一個袋? 四舊叫唔叫貴?唔貴啦呵?
43. 有幾個多件tee? 太多了!!
44. 有幾多對converse? 而家冇,著爛左又丟左的都只有2﹣3對
45. 有幾多對波鞋? 一對,ADIDS super star
46. 有幾多個袋? 十幾個到
47. 最鍾意既牌子? 冇特別,我唔係好牌子的人,買野多數睇料。
48. 0岩0岩對上食左咩? Airwave
49. 0岩0岩打比邊個? 我咁個重撥掣見到"阿草"
50. 0岩0岩對上接邊個電話? 陳佩華
51. 0岩0岩嚮icq/msn同邊個傾計? 0岩0岩冇icq/msn
52. 0岩0岩send sms比邊個? 0岩0岩冇send sms
53. 0岩0岩收邊個sms? 橙台,話我有miss call
54. 0岩0岩對上睇咩戲? 《情書》:D
55. 0岩0岩聽首咩歌? "Don’t Blame Your Daughter (Diamonds)" the cardigans
56. 0岩0岩對上搭咩車番屋企? 59M巴士
57. 0岩0岩對上一次邊個上過你屋企? 阿倩
58. 0岩0岩對上一次邊個拖你手仔? 大鐵(click!)
59. 0岩0岩對上一次邊個同你影相? 大輝
60. 0岩0岩對上一次同邊個傾long distance? 冇啵
61. 0岩0岩對上一次暗戀既人? 都冇
62. 0岩0岩對上一次講大話呃邊個? 冇講大話
63. 講大話係因為咩事? 冇講出來算唔算講大話?
64. 0岩0岩對上一次發脾氣係因為邊個? 冇發脾氣
65. 發脾氣係因為咩事? 都冇發脾氣
66. 0岩0岩對上一次喊係幾時? 十月十五號,波波死果日
67. 幾耐洗一次頭? 唔定,兩日到
68. 幾耐沖一次涼? 日日沖
69. 出門口要準備幾耐? 1個鐘左右啦!!
70. 幾耐洗一次牛仔褲? 冇牛仔褲
71. 收過花未? 收過
72. 送過花未? 細個時試過,多數送俾阿(女麻)
73. 有冇比人批評過? 幾時? 有,成日。
74. 有咩理想? 搵個有錢男朋友,貼自己出去搵浪漫男朋友!(答呢D唔洗太認真架嘛!)
75. 鍾意讀書定返工? 返工!返工有錢,返學是俾錢!That is IMPOSSIBLE!!!!!
76. 內向定外向? 外向,而家開始內向....
77. 邊一個同你最老友? 冇特定。我唔會咁樣鎖住D人的。
78. 邊個人你最掛住? 都冇特別,我都唔係咁樣對D人。D人唔鍾意我掛住的。
79. 邊個朋友嚮外地? 鄭建亨,殷文傑
80. 你電話save左幾多個電話no.? 太多!
81. 你電話save左幾多個sms? 只可以save到35個,多一個都話爆!
82. 邊個打得最多比你? 冇人打俾我
83. 邊個send得最多sms比你? 冇特別邊個
84. 你想唔想換個新環境生活? 想。遲D會搬返出來自己住。
85. 你而家最想打比邊個? 冇啵
86. 最想去邊? 灣仔舊區、九龍城、澳門(住喎!)
87. 如果你而家大嗌,你會嗌d咩? 死八婆死八婆死八婆死八婆死八婆死八婆死八婆死八婆死八婆死八婆!!!!!!!」同埋「好肚餓呀!!!!」(不過呢句真係叫唔出,太肚餓了而家,冇晒energy....)
88. 答上面問題時有冇講大話? 你話呢?

7 Comments:

At 11:24 下午, 11月 02, 2005, Anonymous 匿名 said...

咁多唔答,玩來做乜?
同埋有好多問題都好無聊囉! v.v
不過我竟然睇晒喎......

 
At 8:39 上午, 11月 03, 2005, Blogger rice said...

好得意呀你!!

答"國慶",很愛國~

 
At 1:48 上午, 11月 04, 2005, Blogger tamshui:\ said...

我也想到澳門住,人少少!舒服得多!

 
At 1:18 下午, 11月 04, 2005, Blogger 陳花 said...

林力奇:
邊有咁多唔答呀,得一條之嘛!

飯先生:
係呀,國慶好開心架!你唔鍾意國慶放假咩?

親愛的淡水:
澳門真係好正架!!係D交通亂左少少咋!佢住宅區D樓全部都矮矮地, 好舒服呢!
同埋我見到佢地Ddesign house 好多都0係地舖,好鍾意!又好鍾意澳門D文化野,哎!好想搬過去生活!

 
At 2:39 上午, 11月 06, 2005, Blogger tamshui:\ said...

係呀!你睇佢地東亞運動會隻松鼠仔做得唔錯,香港未必得!下屆到香港,我好驚又係得條肥龍呀!

 
At 2:03 下午, 11月 06, 2005, Blogger 陳花 said...

我上網search了來看呢!喂,ok cute喎!佢網頁仲畫埋漫畫俾小朋友睇,做得勁有心機!睇下:
http://www.east-asian-games2005.com/cn/elibrary/teenland.php#
click「二00五澳門第四屆東亞運動會普及讀物(少兒篇)」
heehee
但係東亞運動會徽章設計比賽,個冠軍真係呆左啦....你睇下...:
http://encyc.sports.cn/olympics/cultral/2005-07-12/616278.html

唉!!真係驚!

說起澳門的設計(政府野),你記唔記得呢兩年,佢設計左一堆character出來,是類似公民教育咁的,有禮貌小朋友;清潔小朋友....等記唔晒,都是很好的!
但你睇下香港的痰怪;同埋而家貼左0係垃圾筒果幾隻半扭蛋形怪物.....好驚囉都係!

P/S: 你說的肥龍係咪隱藏了"香港"兩字果條?說來我也很介意那隻東西每個月要交八千蚊電費(燈呀!)又要細到睇唔到囉

 
At 2:56 上午, 11月 07, 2005, Blogger tamshui:\ said...

好?!資料咁詳細!
係呀!就係個條肥龍啦!
用煙花都好?!同香港一樣,夠抽象,又腳不實地(哈哈!),不過唔洗要吉祥物咩?

 

發佈留言

<< Home