星期二, 6月 12, 2007

狂貼beyond(後期)MV

如果你問我,喜歡beyond的早期還是後期(就當家駒生前叫早期),再多問我十次我還是會答「後期」。請讓我在這個被想念感覺纏得要死、加上有點累和氣餒的日子狂貼MV和歌詞。

〈不見不散〉﹣﹣同名大碟(1998)


曲:黃貫中 詞:黃貫中

不見不散 不見不散
我會等你 與你走進這空間
不見不散 不見不散
我會等你 與你跨過這高山

理想 或遠在無邊的遠方
還是已淡忘
承諾 讓我在無止地期待
我只有活在 活在未來

我已等到枯乾 但未感到絕望
完全是因你 可以在旁
我會奏著哀歌 替你點亮燭光
你縱使一去 不再復還
不見不散 不見不散 不見不散
 
不見不散 不見不散
我會相信 縱是風裡飛花
不見不散 不見不散
我會相信 教我相信好嗎


〈犧牲〉﹣﹣《不見不散》大碟(1998)
MV
(在這裡貼卡拉ok MV實在太惹笑了,所以還是貼link,但MV也很好看的!:D)

作詞:周耀輝 作曲:黃家強

當今天天空充滿抑鬱
誰和誰仍然願意接近
得不得推翻一切規則
我要與你去到邊際

看一看 天地
到處太昏暗 越渴望傳奇
深呼吸 空氣
懸崖臨近了 敢於衝過生死

這個世界太多界限
我要愛到更加燦爛
即使這犧牲太大
愛得痛快

當今天身邊充滿焦急
誰和誰仍然願意放任
巴不得超出一切得失
我要與你去到邊際

真的愛死周耀輝。


〈我記得〉﹣﹣《驚喜》大碟(1997)(試聽加歌詞)
http://www.funmtv.com/play/102297.htm

曲: 黃家強
詞: 林夕
編: beyond, 黃仲賢, 劉志遠

我仍然記得 當時誰講過 無論什麼 一點錯都是錯
是便說是 多婉約亦不妥 白和黑 搓不和

我仍然記得 坦蕩蕩的你 寧願受苦 不喜愛玩遊戲
但是今天 只得我在生氣 為何你 不稀奇

來劃個界線 跟你分清 未知道 你高姓大名

只記得 你所有諾言 放在這天嘴臉 變得敷衍
只記得 你千語萬言 拍賣你的尊嚴 叫得多麼冠冕

我仍然記得 多年來經過 時代或許 不肯去遷就我
道路不改 只因我們講過 未曾輸 不講和


〈時日無多〉﹣﹣《不見不散》大碟(1998) (MV)
http://video.yahoo.com/video/play?vid=193765
大家可以去看看呢個MV和聽歌,由於我還是嫌它勵志得起雞皮,個MV又...最後選了但不貼mv

標籤: ,

3 Comments:

At 8:59 上午, 6月 12, 2007, Blogger 阿雞 said...

你黏的這幾首歌
我也很喜歡呢
也有這張片耶
當然
很多beyond迷也不太留意這時期的beyond

不女子氣餒太久就是啦~

 
At 1:40 上午, 6月 13, 2007, Anonymous 匿名 said...

打左幾次俾你都無人聽電話.......

我想叫你幫我搵返本記事簿ja ma......

._.灰lor , d人咁樣

 
At 3:19 下午, 6月 13, 2007, Blogger 陳花 said...

雞,真是超鍾意呢幾首囉!!!呆看幾〈不見不散〉次都不覺得悶...又心痛,救命><

匿名,
我認為我對你們的匿名都太好了,我已經打破慣例,回應匿名,點解你D人仲你咬住人地唔放!
0拿第一,
我唔知你係邊個;
第二,
我冇一個朋友同我close到用匿名我都知佢乜水;
第三,
你自己唔見左野又關我咩事?我幾時同你撈埋D野黎用?何況我唔識你?
第四,
你撘錯線就快D收線,我完全唔知你講緊乜!再講吖,呢位先生/小姐,如果打幾次都冇人聽,你又講到自己咁急搵記事簿,一係留voice msg, 如果冇得留,你咪算囉,真係唔知做咩要人同你搵野囉
第五,
唔好再0係度講埋晒D冇人明白、兼且同個post冇關的說話,又講到我同你好似有D咩關係咁。


ok?

 

發佈留言

<< Home