星期日, 6月 03, 2007

的確需要學習

設計是一門很大的學問,設計的人對client的溝通方法也是一門重要的學問。
若想保住自己鍾意的設計出到街,我多數會做一個勁靚的,另外做一個勁hea的給客戶選擇,也不至於要他們對住同一個選擇O咀以及不斷在電腦螢幕前R頭。
最起碼是照顧別人感受,讓他們覺得自己有選擇之餘又能俾到意見,順便別讓自己難過。
若然他們選了個hea的,就是他們的問題了,但這樣還是可以令人安心的,原來他們喜歡你hea。

標籤:

6 Comments:

At 1:30 上午, 6月 04, 2007, Blogger Unknown said...

十個叻
"原來他們喜歡你hea" 最複雜心情就係咁

 
At 9:35 下午, 6月 04, 2007, Blogger tamshui:\ said...

hahaha,, 我又諗起我本《how to be a graphic designer without losing your soul》,加油啦!

 
At 1:30 下午, 6月 05, 2007, Blogger 阿雞 said...

呢...
這句很好呢
"原來他們喜歡你hea"
哈哈哈

 
At 12:25 上午, 6月 06, 2007, Blogger Unknown said...

水,的確要借我睇嘛,我知道我這個做法還是太低手加上唔pro

 
At 12:04 下午, 6月 06, 2007, Blogger Sunny said...

其實客戶揀hea稿,你會唔會偷笑先?
你又老實同我講,排《月台》時你有冇偷笑先?

 
At 2:45 下午, 6月 06, 2007, Blogger Unknown said...

唔明sunny你話偷笑咩意思喎!
個客揀左hea稿,你除左可以抹汗之外仲可以做咩呢?
真係唔知你話偷笑咩意思喎!
我排月台果陣多數都是含坎聲的。

 

發佈留言

<< Home