星期一, 12月 17, 2007

十二月爆廠

搞到一檯都係為左乜?為左獨媒三周年!最遲後日(最好唔好又拖多日啦!),有野睇!(個畫印左架啦...Orz)

密切留意本blog和inmedia

十二月爆廠。
定D,續樣黎~

--------------------
21號要返辛亥年,趁佢地x'mas party搵下D老師,聽說我細佬在視藝科的group project裡,拍檔的畫畫得比他核突卻能合格,媽要我去和視藝科老師so-so下,喎...(唉,我只係想搵下老師聚舊咋!)

p/s: 圖解一下,白痴的我,以為木版跟膠版在刻下去時有很大的分別,一路都不敢試做多幾張木刻,原來說到尾只是因為我用的刀已經損耗不堪,懶得磨刀的我,買了「一」字牌的新刀,爽死!
說明功欲善其事,必先利其器。
那個白色的飯碗,不要以為我邊吃飯邊工作,事實是我沒飯吃,白色飯碗用來載住的,是餅乾。

...還有2天你就回來。

標籤:

0 Comments:

發佈留言

<< Home