星期日, 1月 11, 2009

因為凍因為不願移動因為有點懶散所以又來這裡打字

1. 狀態大勇,只是因為太凍,不願做正經事。
2. 恐佈工作日程,被凌遲中。
3. 今日有人話我知見到我幫某大作家做的封面的first draft, 還說first draft唔ok,去緊second draft, 事實係成個job未開始過,我好驚,究竟個封面俾邊個做左?
4. 繼08年「塵世的朋友痴拿膠線」,徵求09年金句。
5. 藝術的確殘忍。
6. 如果要說我愛你,不如發展open relationship更加有保障。
7. 當「版畫生活」變成事實.....
8. 一切無所謂什麼什麼,都是自己拿來,一塌糊塗變成一個會令人真的笑出來的笑話。自殺的人也許比較幸福,死讓他自己停止玩弄自己。
9. 天文台網頁說7時日出,南丫島的天已在7時以前已經全光了。
10. 當人權、自由、公義都變得難以得到,我無能為力地哭起來
11. 你問我開唔開心,我話通完頂食早餐好開心架係,我問返你開唔開心,你話開心,我話開心咪得。

標籤:

0 Comments:

發佈留言

<< Home