星期四, 1月 15, 2009

歡迎對號入座,招呼唔到

我想起很多的事或者遭遇,炒埋一碟。

我想起我的人生,為什麼可以糟成這樣。其實只是很小的事,但足以教我氣餒。
例如是當我已經睡到不醒人事起來已經年過半百什麼都做不了擘大第一眼時就要看到我不喜歡甚至討厭的人的帶騷擾性的sms。

我的人生。

我係唔夠惡,但不要看準我的弱點黎恰。

我相信空穴來風未必無因,但我唔相信所有野都係我自己一手做成,我抗拒乜野都要將就人,我唔鍾意。

我的人生。

嘈建議09年金句「有得X好過無得X」,話代咩入去都0岩用喎……真是十分之苟且……簡直是不能接受。

我還是喜歡「塵世的朋友痴拿膠線」。

真係痴拿膠線!

標籤:

0 Comments:

發佈留言

<< Home